Vi anbefaler at du alltid bruker siste versjon av nettleseren din.

Leverandørkontakt

Ved innkjøp skal hospitalet som driftes med midler fra det offentlige følge lov om offentlige anskaffelser med tilhørende forskrifter så langt dette er mulig. Dette regelverket bidrar til at det offentlige opptrer med stor integritet, slik at allmennheten har tillit til at anskaffelsene skjer på en samfunnstjenlig måte.

Etisk samhandling

De grunnleggende krav er blant annet god forretningsskikk, høy forretningsetisk standard i den interne saksbehandling, og at det ikke skjer forskjellsbehandling mellom leverandører. En anskaffelse skal så langt det er mulig være basert på konkurranse, og hensynet til forutsigbarhet, gjennomsiktighet og etterprøvbarhet skal ivaretas.

Alle møter skal være avtalt på forhånd i tråd med hospitalets fullmaktsregime. Uanmeldte besøk på sykehuset skal ikke finne sted.

Avdelingssjefer ved hospitalet har fullmakt til å godkjenne møteavtaler. 

Samhandling mellom medarbeidere i helseforetak og leverandører

Fakturaadresse:

Martina Hansens Hospital AS 
Postboks 13
1342 Gjettum 

Martina Hansens Hospital tar imot elektroniske fakturaer som elektronisk handelsformat (EHF).

Blir en del av Vestre Viken Helseforetak

Høsten 2025 skjer det store endringer på Martina Hansens Hospital. Hospitalet blir fullt og helt en del av det offentlige helsevesen, som en klinikk under Vestre Viken HF.

Les mer om sammenslåingen
Diagram
Sist oppdatert 23.05.2025